Hatályos: 2024. június 3-tól
Szolgáltatás neve: KÉT FENYŐ VENDÉGHÁZ magánszálláshely
Üzemeltető: Béldeki János adószámos magánszemély
Cím: 2085 Pilisvörösvár Mindszenty József utca 27.
Adószám: 66385741-1-33
Banki adatok: 65700141-10002546
Szolgáltatás címe: 2098 Pilisszentkereszt – Dobogókő, Vörösmarty utca 5.
Weboldal: www.ketfenyo.hu
E-mail: ketfenyovendeghaz@gmail.com
Telefonszám: +36 20 995 7178
NTAK szám: MA24095570
1. Általános rendelkezések
Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF). A szolgáltatás weboldalát használó természetes személy (a továbbiakban: Vendég). A Szolgáltató és a Vendég (továbbiakban együttesen: Szerződő Felek). AZ ÁSZF határozza meg a Szerződő Felek között a Szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szerződő Felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket. Egyénre szabott szerződés kötésére is sor kerülhet a Szerződő Felek között, mely az ÁSZF rendelkezéseinek és a Szerződő Felek igényeinek megfelel.
A Vendég az általa kiválasztott Szolgáltatáson való tényleges részvétel tekintetében Szolgáltatóval kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató felelőssége a szolgáltatás kapcsán kiterjed a foglalás teljes menetére, valamint a szolgáltatás meghirdetettnek megfelelő lebonyolítására, megvalósulására, esetleges elmaradására.
A szolgáltatás lefoglalásával a Szolgáltató és a Vendég között szerződés jön létre a szolgáltatások igénybevételére és nyújtására vonatkozóan, mely a Két Fenyő Vendégház weboldalán ismertetett módon elérhető és jelen ÁSZF-nek megfelel. A szerződés az interneten távollévők között létrejött, magyar nyelvű, de írásba nem foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma utólagosan a foglalási rendszerből visszakereshető és hozzáférhető.
A Felek közötti megállapodás a nyelvválasztás szerinti nyelven, vita esetén magyar nyelven jön létre. Az internet sajátosságai miatt a jelen ÁSZF területi hatálya nem korlátozódik Magyarország területére.
2. Az ÁSZF elfogadása és módosítása
A Vendég az internetes vásárlás során, legkésőbb a foglalásához kapcsolódó összeg megfizetésével elfogadja a szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit, amelyre mutató linket a Szolgáltató a foglalást visszaigazoló elektronikus levélben is megküld. A szerződés létrejöttével a Vendég kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, és az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárult.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vendéget, aki tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a Vendéget a változásoknak a Weboldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc nappal.
3. A Vendég adatai
A Weboldalon ismertetett Szolgáltatás lefoglalására kizárólag 18. életévüket betöltött magánszemélyek jogosultak.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég foglalását indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a szolgáltatással, a weboldallal vagy a foglalással történő bármilyen visszaélés esetén.
A Vendég kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerülnek megadásra a foglalási űrlapon. A Szolgáltató kizárja felelősségét a jelentkezés során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Vendégtől. A Szolgáltató a Vendég által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vendégnek bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani, mert azok szerepelnek a Szolgáltató által adott visszaigazolásban. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vendég valódiságát ellenőrizni.
4. A foglalás és annak visszaigazolása
A Vendég írásban (e-mailen vagy a weboldalon lévő foglalási űrlapon keresztül) megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató az ajánlatkérés kézhezvételétől számított 24 órán belül ajánlatot küld a Vendég részére. Amennyiben az ajánlat továbbításától számított 48 órán belül írásban a foglalás véglegesítése és az ajánlati ár 100%-át képező összeg megfizetése a Vendég részéről nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató mentesül az ajánlati kötöttsége alól, ajánlati kötöttsége megszűnik.
Az ajánlatkérés módja:
A Szolgáltatás megismerhető a Facebook felületén is, azonban ezeken a felületeken történő megkeresés csak érdeklődésnek minősülhet, a foglalás elfogadott módja az e-mail és a weboldal foglalási űrlapja.
Valamennyi esetben az ajánlatkérésnek tartalmaznia kell az ajánlatkérő Vendégek nevét, e-mail címét, az érkezés és a távozás pontos időpontját. Amennyiben a Vendég több időpontra kíván ajánlatot kérni, minden időpontra külön-külön írásos megrendelést szükséges továbbítania.
Az ajánlatkérés véglegesítéséhez a Vendég köteles elfogadni az ÁSZF-t, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót. Ez a foglalási űrlapon található megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával történik. A véglegesítéshez a „Foglalás megerősítése” gombra kell kattintani. A Szolgáltató egy automatikus e-mailt küld az árajánlatával.
A foglalás a kiválasztott szolgáltatásra és időpontra akkor végleges, ha a kiválasztott szolgáltatás összege teljes egészében 48 órán belül kifizetésre kerül.
A Vendég fizetés után kap egy számlát, valamint a foglalást megerősítő e-mail üzenetet az általa megadott e-mail címre, amely tartalmazza a szolgáltatás részleteit. Ha ezt a visszaigazolást a díj kifizetését követő 24 órán belül nem kapja meg, kérjük, hogy a ketfenyovendeghaz@gmail.com e-mail címre küldje el erre vonatkozó jelzését. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért az Érdeklődőt terheli a felelősség.
5. A szolgáltatás díjának kifizetése
A szolgáltatás árát a Szolgáltató határozza meg, mely tartalmazza az idegenforgalmi adót. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a szolgáltatás árának megváltoztatására, amely nem terjed ki a már meglévő szerződésekre.
A szolgáltatás pontos díjazása a weboldalon folyamatosan megismerhető. A szolgáltatás foglalása a Szolgáltató által visszaigazolt díj 100%-át képező összeg megfizetésével végleges.
A Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a szolgáltatások listaáraiból. Ezen akciók feltételeiről és a kedvezményezettek köréről az akció időtartama alatt a weboldal nyújt tájékoztatást. A Szolgáltató arra is jogosult, hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa meghatározott Vendégeknek, vagy Vendégek csoportjának biztosítson, és ezen kedvezményekről nem köteles a honlapján felvilágosítást nyújtani.
Átutalás
A szolgáltatás díját a Vendég a Szolgáltató által megküldött díjbekérő alapján átutalással egyenlíti ki, a foglalást követő 48 órán belül. A Szolgáltató a Vendég banki adatainak birtokába kerül, ezek a bank neve, bankszámla száma. Szolgáltató a készpénzes fizetést és a SZÉP Kártya lehetőségét kizárja.
Számla
A díjbekérő kiegyenlítését követően a Szolgáltató a szolgáltatás díjáról számlát állít ki a foglalási folyamat során megadott adatokkal. A számlához szükséges adatok: név, lakcím és amennyiben van: adószám, e-mail cím. A Szolgáltató a számlát e-mailben küldi meg a Vendégnek .pdf formátumban.
A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
A Vendég a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy a szolgáltatáson jobb életminőségének elérése érdekében, pihenés, feltöltődés céljából vesz részt.
A szolgáltatás igénybevételét a Vendég az érkezés napján 15:00 és 19:00 óra között kezdheti meg, távozáskor a meghatározott időtartam lejártának napján 10:00 óráig el kell hagyni a szálláshelyet.
Az érkezés napján 15:00 órát megelőzően, illetve a távozás napján 10:00 órát követően történő szolgáltatás-igénybevételre – szolgáltatási felár megfizetése és a szabad kapacitás függvényében van lehetőség, melyet a Szolgáltatóval kell előzetesen egyeztetni.
A Vendég a Szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi, hogy a digitális okmányolvasó használatára vonatkozó és hatályban lévő 235/2019. (X.15.) Korm. rendelet értelmében a Szolgáltatást igénybe vevők fényképes személyazonosításra alkalmas okmánya adatainak digitális okmányszkennerrel történő adatrögzítése, melyet a Szolgáltató köteles továbbítani a Vendég Információs Zárt Adatbázisba. Az okmánybemutatási kötelezettség független a Vendég életkorától. Az okmány bemutatásának hiányában a Szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Ezen fajta szolgáltatás-megtagadás esetén a rögzített lemondási- vagy módosítási összeg megfizetésére igényt tart.
A Szolgáltató háziállatok elszállásolását nem teszi lehetővé.
A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást teljes tartózkodási ideje alatt saját felelősségére veszi igénybe.
A Szolgáltató jogosult a szolgáltatási szerződést azonnali hatállyal felmondani, a szolgáltatás nyújtását megtagadni, amennyiben:
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja és/vagy rongálja a rendelkezésére bocsátott szálláshelyet;
- a Vendég a Szolgáltató működését zavarja, akadályozza, és e magatartásával a Szolgáltató felszólítása ellenére sem hagy fel;
- a Vendég nem tartja be a Szolgáltató biztonsági előírásait;
- a Vendég fenyegető, sértő vagy más kirívóan közösségellenes magatartást tanúsít;
- a Vendég fertőző, vagy olyan betegségben szenved, amely zavarja a Szolgáltató működését.
A Vendég felel a fenti részvételi feltételeket megszegő, vele együtt utazó, pihenő valamennyi további személyért is. A Szolgáltató nem köteles tisztázni az adott foglalás során történt kár tényleges okozójának személyét.
Amennyiben a Vendég vagy a vele együtt tartózkodó/k károkozása a Szolgáltatás során bebizonyosodik vagy megalapozott kétség merül fel a szolgáltatás rendeltetésszerű igénybevétele tekintetében, a Szolgáltató a Vendéget és a vele együtt a szolgáltatást igénybe vevőket a szolgáltatás megszakításával egyidejűleg eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre vagy a szolgáltatás díjának részleges vagy teljes visszatérítésére nem kötelezhető.
Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, egészségügyi válsághelyzet, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vendég, illetőleg a Szolgáltató érdekkörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamely szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt.
A Vendég jogai és kötelezettségei
A Szerződő Felek közötti szolgáltatási szerződés értelmében a Vendég jogosult az általa lefoglalt szolgáltatást, valamint a szálláshely azon létesítményeit használni, amelyek a Szolgáltató által nyújtott szokásos szolgáltatási körbe tartoznak és nem esnek a speciális feltételek hatálya alá.
A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a Szolgáltatónál, amelyet postai vagy elektronikus úton írásban juttathat el a Szolgáltató részére. A Szolgáltató azt megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követően 30 napon belül kivizsgálja és érdemben tájékoztatja a Vendéget a vizsgálat eredményéről, a panasz elutasítása esetén álláspontját megindokolja és tájékoztatást nyújt a jogorvoslati lehetőségekről. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat, melynek elérhetősége és eljárási szabályzata a http://www.bekeltetes.hu címen érhető el.
Az Európai Online Vitarendezési Platform, amely alternatív vitarendezési fórumot nyújt, az https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU oldalon érhető el.
A Vendég fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz is fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal jár el. A járási hivatalok illetékessége a https://jarasinfo.gov.hu oldalon érhető el.
A Vendég köteles az őt ért esetleges kárt haladéktalanul jelezni a Szolgáltató részére és minden, a káresemény körülményeinek tisztázásához szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani.
A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
Vagyon- és balesetvédelmi, illetve egyéb biztonsági okokból a szálláshely kapuja – amely a kapu utcafronti részét, továbbá a kocsibeállót a ház körüli járdáig figyelő – biztonsági kamerával van ellátva. A Vendég a Szolgáltatás igénybevételével hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket a Szolgáltató 60 napig tárolja, mely időpontot követően azok automatikusan és vissza nem állítható módon törlésre kerülnek.
A Szolgáltató kártérítési felelőssége
A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a Vendéget ért kárért, amely a szálláshelyen belül a Szolgáltató hibájából következett be, felelőssége azonban nem terjed ki azon káreseményekre, amelye a Szolgáltató érdekkörén kívül eső, elháríthatatlan okból következtek be, vagy azokat a Vendég okozott.
A Szolgáltató felelőssége értékpapírokért, készpénzért és egyéb értéktárgyakért akkor áll fenn, ha a Szolgáltató a dolgot megőrzésre átvette.
A Szolgáltató kártérítési felelőssége csak akkor áll fenn, ha azt a kár bekövetkezését követően a Vendég a szükséges adatokkal azonnal jelenti a Szolgáltató részére. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a Vendég csomagjaira és azok tartalmára a szálláshelyre érkezés és onnan történő távozás alkalmával, ki- és bepakoláskor, továbbá a szálláshelyre és onnan történő szállítás során.
Elállás a foglalástól, felmondás és pénzvisszafizetés
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa leadott foglalás esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a Szolgáltatót.
Az érkezés előtt minimum 30 nappal lemondott foglalás árát teljes egészében visszatérítjük. Az érkezést megelőző 14. napig a lemondott foglalás esetében 50%-ot áll módunkban visszafizetni.
Az érkezéstől számított 14 napon belüli lemondás esetén a szállásdíj teljes összege felszámolásra kerül.
Időpontmódosításra az érkezést megelőző 15. napig van lehetőség egyszeri alkalommal.
Amennyiben a Vendég a megkezdett Szolgáltatás lefoglalt és megfizetett időtartama lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást a továbbiakban nem kívánja igénybe venni – azaz a szolgáltatás igénybevételét megszakítja –, illetőleg az érkezési időpontban nem érkezik meg, azonban a szolgáltatást a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint nem mondta fel, köteles a szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató pedig jogosult a szolgáltatást a Vendég által igénybe nem vett időszak tekintetében más Vendég számára elérhetővé, foglalhatóvá tenni.
Amennyiben a Vendég a megkezdett szolgáltatás lefoglalt és megfizetett időtartama lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatást hosszabb ideig kívánja igénybe venni, úgy az a megrendelés módosításának minősül, melyet a Vendég köteles a Szolgáltató részére legkésőbb a lefoglalt időtartam lejártát megelőző napon jelezni, a megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni. A Szolgáltató írásbeli visszaigazolása esetén írásban létrejöttnek minősülő szolgáltatási szerződés-módosítás jön létre a Felek között.
A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a Szerződő Felek írásba foglalt egybehangzó megállapodása útján jön létre.
Módosuló vagy elmaradt Szolgáltatás
Amennyiben bármely okból a szolgáltatás időpontja a Szolgáltató érdekkörében felmerült okból a foglalás véglegesítését követően módosulna, vagy a szolgáltatás elmaradna, arról – a vis maior eseteit kivéve – lehetőleg legkésőbb 14 nappal a szolgáltatás megkezdése előtt a Szolgáltató értesíti a Vendéget, aki választása szerint a befizetett összeg visszautalására vagy annak másik időpontra lefoglalt vagy lefoglalható Szolgáltatás árába történő beszámítására tarthat igényt.
A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás esetleges módosulás/meghiúsulása esetén a Vendéget mielőbb és pontosan tájékoztassa és a szolgáltatás díjának visszatérítését/beszámítását elősegítse.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy speciális feltételekhez kötött szolgáltatása – így különösen akciós ajánlatai – foglalása esetén egyedileg megállapított felmondási feltételeket állapítson meg.
A szolgáltatási szerződés megszűnése, elszámolás a Szerződő Felek között
A Szerződő Felek között jelen ÁSZF alapján létrejövő szolgáltatási szerződés megszűnik, illetve megszüntethető:
- a szerződés automatikus megszűnése esetén – a lefoglalt és megfizetett időtartam lejártával;
- a felek közös megegyezésével;
- a Vendég elállásával vagy felmondással;
- a Szolgáltató elállásával vagy felmondásával.
A Szerződő Felek a szolgáltatási szerződést közös megegyezéssel bármikor jogosultak írásban megszüntetni azzal, hogy annak tartalmaznia kell a teljeskörű elszámolást.
A Szerződő Felek a szolgáltatási szerződés bármely okból történő megszűnése esetén kötelesek legkésőbb a megszűnéstől számított 5 napon belül egymással elszámolni.
A Szolgáltató szolgáltatásának korlátai
A Vendég tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Weboldal folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat, abban hibák léphetnek fel. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg a folyamatos vagy hibamentes szolgáltatáshoz való hozzáférést. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vendég vagy harmadik személy szerződésszegő, illetve jogellenes tevékenysége, mulasztása okozott. A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
Záró rendelkezések
A Szerződő Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződésből fakadó kötelezettségeik teljesítése során az irányadó jogszabályi rendelkezéseket betartva, a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően járnak el, és egymással kölcsönösen együttműködnek, egymást érintő minden lényeges körülményről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatják.
Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve a honlapján általa közölt információkat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesítése érdekében minden esetben úgy jár el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
A jelen ÁSZF elfogadásával a felek között létrejövő szolgáltatási szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása során a felek kötelesek a másik fél jogos érdekét figyelembe véve eljárni. A Szerződő fél és a Vendég köteles továbbá a szerződés teljesítése során úgy eljárni, hogy az a Szolgáltató jó üzleti hírnevét ne sértse, illetve ne veszélyeztesse.
A Szerződő Felek a szolgáltatásnyújtással összefüggésben felmerülő valamennyi kérdés vonatkozásában a kapcsolatot egymással elsődlegesen írásban, e-mail útján tartják. Amennyiben a Szerződő Felek e-mail címe időközben módosul, úgy kötelesek erről egymást haladéktalanul tájékoztatni.
Jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók, a nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezései, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint az egyéb vonatkozó jogszabályi előírások megfelelően irányadók.
Pilisvörösvár, 2024. június 3.